twitter


Em dic Celia González Martínez, tinc 18 anys i sóc estudiant de primer grau d'educació primària a la uib. He tingut experiències amb nins i nines com a monitora d'oci i temps lliure, i m'agrada molt tractar amb els infants d'aquestes edats. Des de petita he tingut molt clar que volia cursar aquests estudis i dedicar-me a aquesta professió, per tant, la docència és la meva vocació.

Aquest any començo una nova etapa en la meva vida com a estudiant. Durant els próxims cursos esper arribar a assolir tots els coneixements necessaris per convertir-me en una bona mestra. Consider que l'ús de les noves tecnologies, com la creació d'aquest tipus de blog, és una eina molt eficaç pel que respecta a l'àmbit educatiu. Els recursos tecnològics permeten la comunicació bidireccional entre mestres i alumnes, a més de cridar l'atenció dels al·lots i promeure creativitat en les tasques.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada